Revlon Colorstay - dobry czy jednak nie?

Przez 2 i pół miesiąca stosowałam ten o to właśnie produkt który faktycznie jak w opisie jest matowy ale czy oby na pewno jest aż tan imponujący jak sądzimy czytając etykietę tego podkładu ?
Po nałożeniu na moją skórę revlona miałam uczucie noszenia na twarzy czegoś ciężkiego. Formuła jest bardzo gęsta, miłym zaskoczeniem było to, że przy takiej gęstości można go łatwo rozprowadzić bez większych problemów pędzlem, gąbeczką czy tez starą metodą - palcami.
Jeśli chodzi o dobranie koloru ja wybrałam 180 - beige sable odcień pasuje idealnie, a ponieważ jest trudno mi dobrać odpowiedni odcień ponieważ nie lubię gdy wpada w żółć jestem zachwycona jego kolorem. Jeśli chodzi o jego noszenie to po paru  godzinach widziałam małe ubytki w okolicach policzków i czoła  byłam ze smaczna ponownym nakładaniem go, bo przecież podkład jest po to by nie trzeba było powtarzać jednego z ważniejszych elementów makijażu. Moje niedoskonałości czyli lekkie przebarwienia były widocznie choć miał być super trwały. Jednak na mojej cerze nie jest... moja ogólna krótka opinia? Produkt jak na swoją cenę nie spełnia wszystkich moich wymagam.  Bardzo dużym plusem jest nie gęstość ale jego rozprowadzenie i oczywiście KOLOR! można świetnie sobie go dobrać (tak jak było w moim przypadku) a odcieni jest naprawdę dużo. Jednak produkt choć jest matowy nie wytrzymuje podczas ośmiu godzin w pracy.
ocenia : 7.5/10
Gdzie kupie stacjonarnie : Douglas  , superpharm, i niektóry Rossmann
koszt: ok 65-70 zł
dla jakiej cery ; sucha i wrażliwa lub mieszana i tłusta

opis produktu : Pełne krycie, matowe wykończenie makijażu, trwałość do 24h. Formuła Soft Flex zapewnia uczucie lekkości i komfortu. Produkt beztłuszczowy, nie zatyka porów.
opakowanie ; 30 ml


A jaka jest twoja opinia ? Podziel się nią ze mną komentarzu !

Komentarze