Serum do twarzy - L'Oréal Paris Skin Perfection

Cześć dziś mam dla was recenzje skoncentrowanego  Serum udoskonalającego z firmy L'Oréal Paris Skin Perfection.

Jeśli chodzi o to co piszą producenci jest to serum do twarzy z optymalnym nawilżeniem, widoczną redukcją zaczerwienienia, wygładzający a także nadający jedwabną miękkość. Serum jest przeznaczone dla osób po 30 roku życia. Dostałam go razem z wodą micelarną. Można go używać rano i wieczorem lub przed nałożeniem zwykłego kremu jak dodatek. Jak dla mnie serum jest bardzo fajny nie jest tłusty co dla mojej cery jest naprawdę dużym plusem to także miłym zaskoczeniem było fakt że wchłania się bardzo szybko. Po używaniu go przez ok 3 miesiące mogę śmiało stwierdzić że to serum jest jednym z lepszych które uważałam. Z żadnego dotychczas używanych nie byłam nawet w połowie zachwycona jak tym. Moja cera przyjmuje go z wielką ochotą i nie zostaje po nim śladu a tak jaśniej to nie mam o nim żadnych przebarwień ani śladów wągrów czy zatkanych porów. Na kartonowym opakowaniu producent pisze : " po 1 minucie skóra jest nawilżona i wyjątkowo miękka. Po tygodniu pory są widocznie zmniejszone, a skóra jest promienna. Po miesiącu zaczerwienienia stają się widocznie zredukowane, a skóra jest gładka, a jej struktura jednolita" I to jest wielkie TAK  !!! Wszystko co piszą jest sprawdzone, Już po pierwszym użyciu serum dotykałam mojej skóry i byłam w szoku moją miękkością.

Komentarze

  1. Zgadzam się z tobą !! po jednym nałożeniu czuć gładkość skóry !!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz