Million Dolar Lips

Cześć, dzisiaj chciałam zaprezentować wam jedną z tańszych pomadek w płynie o efekcie matowym. Tym produktem jest Million Dolar Lips firmy Wibo.


Jest to pomadka o mocnym matowym wykończeniu. Na zdjęciu jest to pomadka o numerze 1.
Jeśli chodzi o jej formułę jest ona przyjemna lecz przy samym początku strasznie klejąca. Po wyschnięciu nosi się ją przyjemnie jednak po paru godzinach jej efekt jest nie zadowalający. Jeśli idziesz na kolacje nie polecam jej, chyba że chcesz co pół godziny lecieć do łazienki poprawiać swoich ust. Kolor jest nudowy co mi idealnie pasuje ponieważ to są moje klimaty. Pamiętajcie, że przed każdym nałożeniem jakichkolwiek matowych pomadek nawilżcie usta ochronną pomadką jakąkolwiek używacie!! To jest bardzo ważne bo te pomadki strasznie ale to strasznie wysuszają usta!

Co  do opakowania - jest piękne bardzo podoba mi się połączenie złota z czernią ale trafne jest to, że zakrętka jest tego koloru co płynny mat. Zauważyłam również, że przy poprawianiu ust nie można nakładać następnej warstwy trzeba zmyć cała pomadkę a później na nowo ją nakładać oczywiście nie chcemy by nasze usta wyglądały jak skorupki ;)
Cena tego produktu to ok 12 złoty przy promocjach ok 9 zł, Jak na swoją cenę nie jest zły. O ile osoba potrafi uporać się z lepką konsystencją (np. użyć troszkę pudru transparentnego) i ma możliwość jej poprawiania delikatnie lub zmycia i nałożenia od nowa.

Million dolar Lips nr 1 (po 2 godzinach z jedną warstwą)



xoxo.


Komentarze