Dove dyzodorant wszechczasów

Cześć

dzisiaj chciałam wam zaprezentować produkt który od paru dni towarzyszy mi w każdej godzinie życia. Jest to Dove go fresh pear&aloe vera.


Pierwsze o czym trzeba wspomnieć to zapach !! Jest tak przepiękny i intensywny, że po prostu się zakochałam dodatkowym atutem jest to że utrzymuje się długi czas za papach powoli traci swoją intensywność ale jednak jest wyczuwalny.

Jak dla mnie ochrona tego antypespirantu jest na tyle dobra, że nie tylko ja na pewno po niego wrócę. Wcześniej (mogę się przyznać z czystym sumieniem) nie sięgałam po jakiekolwiek produkty tej firmy. Sądziłam, że niestety nie podołają ochronie. A tu takie zaskoczenie !!

Szata graficzna jak to na Dove przystało skromna ale jednak przykuwa uwagę i zachęca do kupna. Jednak klasyczna biel wygra zawsze. Produkt jest wydajny. Tylko jak dla mnie no ciężko będzie ze względu na to, że zapach jest dla mnie nieziemski i lubię jego intensywność.

Cena tym bardziej zachęca do kupna a skuteczność jest jak najbardziej na TAK.

A wy co o nim myślicie ?
 

Komentarze