BRĄZER BEACH CRUISER OD WIBO

Cześć.

 Ostatnio bardzo mocno testuje dla mnie nowy produkt, a jest nim bronzer BEACH CRUISER od firmy wibo. 
Jest to produkt który na YouTube i instagram robi duże zamieszanie. Dlatego właśnie go nabyłam. Ja mam go w odcieniu 01 - SANDSTORM. Jest to odcień brązu który jest pomiędzy ciepłym odcieniem a zimnym.  Lubię w takich odcieniach brązy ze względu że pasuje i do jasnych karnacji jak i do delikatnie opalonych.


 


Producent pisze o nim że jest bardzo delikatny o kremowej konsystencji który nadaje skórze naturalny kolor muśniety słońcem. Zapewnia że jest bardzo dobrze napigmentowany oraz nadaje efekt SOFT-FOKUS.

Produkt ma 22g co raczej jest standardową gramaturą. Jednak opakowanie jest bardzo dobrze wykonane. Podoba mi się to że zamknięcie jest na magnes co nie powoduje otwierania się pudełka. Jest bardzo solidne. Jednak nie wiem czy to akurat ja trafiłam na takie opakowanie ale w środku mam zbyt duża dziurę i pomiędzy produktem a opakowaniem jest wolna przestrzeń.


Brązer nie dość że ma piękny odcień do konturowania to jeszcze pięknie pachnie. Bardzo dobrze się blenduje, nie robi plam i nie ściera się (jeśli jest nakładany na nie przepudrowany podkład). Podczas noszenia przez 8 godzin w pracy nie zauważyłam by zanikał czy ważył się. Szczerze mówiąc trochę się przeraziłam bo niestety nie zauważyłam i produkt ma w sobie drobinki rozświetlające. Jednak na szczęście nie są one widoczne. Pięknie nadają blasku twarzy. Jeśli tak jak ja nie lubisz takiego mega mocnego MATU to sprawdzi się idealnie. 

Jedynym minusem jest to że mimo muskania to produkt się bardzo sypie i trzeba porządnie strzepać nadmiar z pędzelka by zapobiec powstawaniu plam. 




Zapraszam na mojego instagrama. Który znajduje się w kontakcie. 

Komentarze